מדוע חשוב כל-כך למתג מוצרים?

יד הכותבת על מיתוג

בימינו אין כמעט עסק שלא מתמודד עם מתחרים, ואפילו רבים. בחלק מהמקרים התחרות על תשומת הלב של הלקוח ועל הכסף שלו היא מול חברות גדולות וחזקות, ובכל מקרה במציאות שבה כולנו מוצפים באינספור גירויים, קשה להתבלט. קשה, אבל לא בלתי אפשרי. ה"סוד" הוא מיתוג נכון של העסק, ועוד מפתח חשוב למיצוי הפוטנציאל הוא המקומות שבהם המיתוג בא לידי ביטוי. מוצרים ממותגים הם דרך אפקטיבית מאוד לכוון זרקור מחמיא אל החברה, וכשעושים זאת נכון ההשקעה מתגלית כחכמה במיוחד.



מה זה בעצם מיתוג מוצרים?

מוצרים ממותגים הם למעשה פריטים מכל סוג עם תוספת קטנה אבל משמעותית: הלוגו של החברה. הדפסת לוגו - וכדאי כמובן שהוא יהיה איכותי (פירוט בהמשך העמוד) - מובילה לנוכחות של העסק במקומות רבים, ובעיקר בתודעת הלקוחות, אלה הקיימים ואלה הפוטנציאליים.
את אותם מוצרים שמעוטרים בלוגו החברה אפשר לתת במתנה לעובדים, ואפשר גם לחלק ללקוחות. התוצאה תהיה בכל מקרה מופעים רבים של הלוגו, שמסמל כמובן את המותג, ולכן פרסום בקנה מידה נרחב.


דוגמא למוצרים שניתן למתג

אילו מוצרים מקובל למתג?

יתרון נוסף של הקונספט של מיתוג מוצרים הוא המגוון הרחב מאוד של האפשרויות הקיימות. מה אפשר למתג? הכל, כמעט. בין השאר תוכלו להדפיס לוגו על מטקות לחוף (הבילוי האולטימטיבי לימי הקיץ החמים), על בקבוקים רב פעמיים שבזכותם אפשר ליהנות ממים קרירים ומרעננים לאורך כל היום וכך לשתות את מלוא הכמות הרצויה (וכמובן לקחת לים ביחד עם המטקות הממותגות), על צלונית שתספק הגנה מהשמש, על רמקול בלוטות' שמאפשר להשמיע מוזיקה באיכות צליל גבוהה בכל מקום, על צידניות, על מחצלות, על קופסת עץ מהודרת ובתוכה בקבוקי אלכוהול יוקרתי, על שעון מעורר עם תאורת לד, על עכבר אלחוטי אופטי, על עציצים דקורטיביים, על מטענים ניידים, על סט סכיני מטבח, על מחברות עם כריכת שעם אקולוגית ויש עוד שלל מוצרי קידום מכירות.


היתרונות של המיתוג

היתרון הראשון של המיתוג הוא כאמור החשיפה רחבת ההיקף של הלוגו של העסק, וכתוצאה מכך גם של העסק עצמו. למעשה, כל אחד ואחד מהמוצרים שמותגו הופך למעין שלט פרסום נייד ועשוי להיחשף לעוד עיניים רבות מעבר למקבל או מקבלת המתנה. כך למשל צלונית שנפרסת בחוף הים מציגה את הלוגו לכל מי שנמצא במקום, וגם מוצרים לשימוש ביתי כמו רמקול בלוטות' או שעון מעורר עשויים למשוך את תשומת ליבם של האורחים.
היתרון השני הוא הערכים החיוביים שהעסק הופך להיות מזוהה איתם. עצם מתן המוצר נתפש ע"י העובדים, הלקוחות או הספקים כמעיד על נדיבות ואכפתיות - ערכים שתורמים למיתוג של כל חברה. כשהמוצר עצמו איכותי, והלוגו מעוצב היטב, ההערכה לעסק תהיה עוד יותר חיובית, והוא ייתפש כמי שמקפיד לעמוד בסטנדרטים גבוהים ומקדיש תשומת לב רבה לכל פרט ופרט.


קוביות המייצגות עליה בחשיפה וברכישות

העקרונות העיקריים של לוגו מוצלח

כשלעסק כבר יש שפה עיצובית משלו ולוגו מתאים, הוא יהיה כמובן זה שיודפס על המוצרים. לעסקים שעדיין לא פיתחו לוגו, או כשמדובר על חברה שרוצה להתחדש וליצור לוגו עדכני, תהליך מיתוג המוצרים הוא הזדמנות מצוינת לשדרג את השיווק גם בהיבט חשוב זה.
העקרונות העיקריים של לוגו מוצלח הם פשטות, ייחודיות, זכירות (כלומר כזה שקל לזכור אותו ושמיד מזהים אותו כשנתקלים בו) והתאמה לערכים שמנחים את פעילות העסק. דגש נוסף הוא נראות מיטבית בפורמטים שונים, בגדלים שונים, וגם בשחור לבן וגם בצבע (כשמדובר על לוגו צבעוני).



על מה חשוב להקפיד כשממתגים מוצרים?

למיתוג מוצרים יש פוטנציאל אדיר. כדי לממש את הפוטנציאל, חשוב להקפיד על רף איכות גבוה - מוצר נחות עלול להפוך את העסק למזוהה עם רשלנות והזנחה, בעוד שמוצר משובח שמספק תועלת רבה לאורך זמן ייצור רצון לרכוש מהעסק מוצרים ושירותים. לדוגמה, כוסות ממותגות מנירוסטה ששומרת היטב על הטמפרטורה הן דרך מצוינת להרשים לקוחות ומתעניינים, וכך גם בקבוקים מאלומיניום. גם איכות ההדפסה של הלוגו חייבת להיות גבוהה, וזו בדיוק המומחיות של מתנה אישית - מוזמנים ליצור קשר בטל' 050-4646-787 ולהיעזר בניסיון שלנו כדי למצוא את הרעיונות הטובים ביותר עבור המיתוג של העסק שלכם, ולקבל את המוצרים המרשימים ביותר.

דלג לתוכן מרכזי